marți

E nebunia noastra , asa ne iubim noi Cand dorul ma omoara , tu vii ca sa fim doi .

Azi mii si mii de soapte ,pe buze ti-am citit
Iubite-ai rupt distanta , in brate mi-ai venit .
Mi-ai aratat ca cerul , chiar poate fii atins 
Si dragostea ce-mi porti , e vie , nu s-a stins .

Mi-ai alungat tristetea , strangandu-ma la piept
Minteam ca nu-mi lipsesti si ca nu te astept .
Dar ma stingeam mereu , in nopti de dorul tau
Simteam ca si tu plangi , vazand cat e de greu .

De multe ori am vrut , durerii sa-i pun punct
Sa mi-te scot din suflet , din inima , din gand .
Dar te iubesc prea mult si nu as suporta ...
O zi macar sa treaca , sa n-aud vocea ta .

Nu te-asteptam sa vii si totusi ai venit
Nu-i muritor in lume , ca tine de iubit .
Cu tine vreau sa mor , dar vreau sa si traiesc
Si cate zile am , vreau doar sa te iubesc .

E nebunia noastra , asa ne iubim noi
Cand dorul ma omoara , tu vii ca sa fim doi .
Stim , nu e inca timpul , ca sa ne asezam
Si-n colt opus de lume , iubirea inganam .

Priveam in noapte cerul , vedeam inger zburand
Inca iti simt parfumul si-adorm cu el in gand :
-Voi fii mereu aici , asa cum mai lasat
Si-n noapte-n lumea ta , iubite ai zburat .

Astept sa treaca timpul , sa te opresti din zbor
Sa nu mai zbori in noapte , lasandu-ma sa mor .
Din doua lumi , doar una ,si-n ea , iubirea noastra
Esti fericirea mea si-o dragoste frumoasa .

Autor:Jurca Marinela Florina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu