luni

Eu....

Am fost altfel decât s-a văzut...
Nu oricine-a vrut să mă cunoască.
Iar de unii, care, să mă știe-au vrut
Eu m-am protejat purtând o mască.
...


Am iubit pe cine nu m-a vrut
Și am părăsit pe cine m-a iubit
Am greșit cui nu m-ar fi rănit
Și-am iertat pe cine n-a greșit

Am găsit ce nu am căutat
Și am căutat ce e de negăsit
Am crezut în ce n-a existat
Și de adevăr prea des m-am îndoit.

Mi-au fost refuzate multe vise
Dar coșmarurile s-au adeverit
Mi-a fost dat să bat la uși închise
Însă-n viața mea pe-oricine am primit

Am plâns în momente fericite
Și am râs când sufletu-mi plângea
Am șoptit când îmi venea să urlu
Și-am urlat când vocea mea șoptea

Am pierdut ce-a fost mai de valoare
Și am câștigat ce nu mi-a trebuit
Am păstrat comori imaginare
Iar ce-a fost de preț am risipit

N-am cerut și totuși am primit
Bune, rele, toate le-am cărat.
Ce-a fost gratis prea scump am plătit
Ce-a fost scump mi-a fost ușor iertat.

Am mers drept pe căi întortocheate
Și m-am rătăcit ades pe drumuri line
M-am pierdut de multe ori, departe
Dar mereu am găsit drumul către mine

Aveam totul când n-aveam nimic
Și-am dus lipsuri când aveam de toate
Am fost moartă, chiar de am trăit
Și-am fost vie când eram pe moarte...

Am ales ce-a fost mai rău din bune
Mi s-a dat ce-a fost mai bun din rău
M-am pierdut și regăsit în mine
Dar am îndrăznit ca să fiu EU... mereu!


Poezie scrisa de Irina B.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu