joi

"Am aproape 100 de ani..."

"Am aproape 100 de ani; îmi aștept sfârșitul și mă gândesc la început. Sunt lucruri despre care trebuie să-ți spun, dar m-ai asculta dacă ți-aș povesti cât de repede trece timpul? Știu că nu-ți poți imagina asta. Totuși, îți pot spune că te vei trezi într-o zi și vei afla că viața a gonit pe lângă tine cu o viteză imposibilă și nemiloasă. Momentele cele mai intense îți vor părea că s-au întâmplat abia ieri și nimic n-a șters durerea și plăcerea, intensitatea neînchipuită a dragostei și exaltarea fericirii, întunericul sumbru al pasiunilor neîmpărtășite, ori neexprimate, ori nerezolvate. Îmbătrânești și îți dai seama că nu există răspunsuri, ci doar povești..."

Meg Rosoff

Un comentariu:

  1. HRISTOS A INVIAT! Nu am o suta de ani,dar ma apropii... si cred ca nici nu-i voi atinge,vreodata!
    Imi place blogul,interesant,minunat as putea spune,ma simt bine citindu-te! Felicitari!
    Fie ca Lumina Sfanta a Sarbatorii Pascale sa-ti mangaie sufletul sensibil si minunat!
    Sa fii iubita si binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere