luni

Cuvinte frumoase..

Am gasit pe un site..Glasul inimii, cuvinte frumoase si m-am gandit sa le postez si eu.
Pe cerul sufletului meu am scris dorinte, cu praf de stele Poate din intamplare vei da de ele... Am scris dorinte-n zeci de ganduri imprastiate printre randuri... Poate-ntr-o zi le vei gasi ,te vei opri si vei citi... Si-atunci, poate vei afla ce dor imi e de tine cand vantul ma mangaie in noapte , amintindu-mi cum ne iubeam in soapte... Pe inima mi-am scris nevoia mea de tine si setea de iubire... Dar nu m-ai inteles,tacerea ti-e de piatra si sufletul din mine ,un strigat in pustiu... Si cat as vrea iubire,dorinta sa-mi auzi ,sa ma cuprinzi in brate,in suflet sa ma-ascunzi... Sa ma cuprinzi in palme,in ochi sa-ti simt privirea,sa te alint cu soapte si chipul sa-ti desmierd... Dar visele-s aievea,dorintele se pierd si n-ai sa stii vreodata ca inca te astept .. Te-astept scriind dorinte cu lacrimi de iubire pe coltul meu de suflet ce a ramas la tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu